Η Ιαπωνία
Ένα ζευγάρι Ιαπώνων.

Η Ιαπωνία (Ιαπωνικά: Η απονία) είναι μια κινεζοντική αποικία που αντιγράφει την Ελλάδα. Όμως έχει ακόμα αποτύχει στο να την ξεπεράσει, λόγω έλλειψης ενός γκαντέμη, και λόγω της καταπληκτικής τεχνολογίας της.

Η προέλευση

Πολλοί μελετητές θεωρούν οι οι Γιαπωνέζοι είναι παρακλάδι των ινδιάνων. Κατά το μύθο, οι Ινδιάνοι μια μερα εκαναν ενα παν-ινδιανικο συμβουλιο και εδειξαν με το δαχτυλο τους ΠΙΟ ΜΑΛΑΚΕΣ αναμεσα τους. Οι μαλακες ινδιανοι στοιβαχτηκαν σαν σαρδελλες σε κατι πιρογες απο δερμα βουβαλου και σταλθηκαν περα απο το νερο οπου εφτασαν στο πρωτο κωλονησι που βρηκαν. Στον ινδιανικο μυθο το νησι περα απο τη θαλασσα της δυσης ονομαζοταν "Κιν Ταε Τουν" που σημαινει "Κολαση" ή "Ανεμοδαρμενο Κωλονησι Του Κερατα".

Εκει κατεληξαν οι αποδιωγμενοι μπασταρδοι και εκαναν αυτη την κολαση πατριδα τους. Το αστειο βεβαια ειναι οτι και οι ευρωπαιοι εκαναν το ιδιο με τους δικους τους μαλακες και τους εστειλαν στους ινδιανους οποτε ΧΑΧΑΧΑΧΑ ΠΑΡΤΕ ΤΑ ΙΝΔΙΑΝΟΙ!!!

Η Ανακάλυψη

Η Ιαπωνία πριν την ανακάλυψή της από τον Μάρκο Πόλο ήταν άγνωστη στον ίδιο και στον αδερφό του. Αυτό συνέβη επειδή η Ιαπωνία είναι η Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, ενώ ο Μάρκος και ο Γουότερ γεννήθηκαν στις Χώρες της Δύσης όπου ο ήλιος φτάνει λίγο μετά το μεσημέρι. Αν και τα δύο αδέρφια ήταν μαλωμένα και δεν μιλιούνταν, αποφάσισαν να ταξιδέψουν μαζί προς ανατολάς. Φυσικά, είχαν φροντίσει να κάνουν μερικά μαθήματα νοηματικής, ώστε κάπως να συνεννοούνται.

Δεν είναι γνωστός ο λόγος για τον οποίο έφυγαν από την Βενετία. Οι γείτονες είπαν ότι ήθελαν να ανακαλύψουν την Αμερική, αλλά τους έπαιξε φουστιά ο Κωλόμβος (ο φούστης ξάδερφος του κανονικού Κολόμβου) και τους έστειλε λίγο πιο ανατολικά. Κάποιοι άλλοι υποστήριξαν ότι η Βενετία κινδύνεψε με αποκλεισμό από κάθε αθλητική διοργάνωση, εμπορικό αποκλεισμό και πόλεμο επειδή έπαιρνε όλα τα πρωταθλήματα κάθε είδους πόλο τα τελευταία πενήντα χρόνια. Έτσι διαολόστειλε τους αδερφούς Πόλο. Αυτοί νομίζοντας ότι τους είχε ανατεθεί μια πολύ σοβαρή αποστολή, ξεκινήσανε για στου Διαόλου τη Μάνα. Όταν καταλάβανε ότι δεν υπάρχει τέτοια χώρα, είχαν ήδη φτάσει στην Κίνα. Με τα μαλλιά και τα μούσια μέχρι τα γόνατα, μετά από χρόνια ταξιδιού και απλυσιάς, δεν έγιναν δεκτοί από τους Κινέζους. Ίσως οι τελευταίοι και να τους ζήλευαν κατά βάθος, αφού ως γνωστόν οι Κινέζοι βγάζουν τρίχα στο πηγούνι τους κάθε δίσεκτο έτος. Όπως και να 'χουν τα πράματα, ξεπροβόδισαν τους σπασίκλες ξένους, που μόνο νεύματα και νοήματα κάνανε σα νευρόσπαστα, μέχρι την Κουρέα, μια χώρα ακόμα πιο ανατολικά, με θέα στον Ωκεανό. Εκεί οι αδερφοί Πόλο μάθανε για την Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου που ήταν τίγκα στις γκέισες. Χωρίς δεύτερο νεύμα πέφτουνε στη θάλασσα και βάζουν τα δυνατά τους για να φτάσουν σ' αυτόν τον επίγειο Παράδεισο. Κι όντως τα κατάφεραν. Δηλαδή, ο Γούοτερ τα κατάφερε, αφού ως πρωταθλητής στο ομώνυμο άθλημα μόνον λέπια δεν είχε βγάλει ακόμα. Ο καημένος ο Μάρκος όμως μόλις που δεν πνίγηκε. Ξαναβγήκε με χίλια ζόρια στην παραλία και έκανε νεύμα στον αδερφό του να τον περιμένει. Φυσικά ο Γουότερ που τραβούσε κάτι πεταλούδες, κάτι ύπτια και δεν συμμαζεύεται, ούτε που πήρε χαμπάρι. Αν ήθελε τίποτα ο Μάρκος ας μιλούσε, στο κάτω-κάτω. Έτσι τα αδέρφια χώρισαν για πάντα.

Πικραμένος, ο Μάρκος, γύρισε στην Ευρώπη όπου διηγήθηκε τις περιπέτειές του αναφέροντας και την Χώρα της Άπω Ανίας (δήθεν, καταλάβατε;) απ' όπου προήλθε ο σημερινός όρος: Ιαπωνία. Για τη ζωή του Γουότερ στην Ιαπωνία αντλούμε πληροφορίες από τα έργα Οι Αναμνήσεις μιας Γκέισας και Ο Γουότερ και η Χαμουράι.

Κουλτούρα

Καποιος πρωτογονος ιαπωνας που περιφεροταν γυμνος μεσα στις λασπες, εφαγε κατι μανιταρια (απο κεινα τα καλα) και τριπαρε τα τετοια του. Η μαστουρα του εφτασε τα δεκαεφτα χιλιαδες Μαρλεϋ και ανοιξε μια τρυπα στο χωροχρονο. Ο ιαπωνας ξαφνικα υλοποιηθηκε σε ενα παραξενο μερος. Τα παντα ηταν γυαλιστερα και ομιχλωδη... ακουγοσαντω νερα που πεφτανε και μυριζε κατι σαν ανθη κερασιας και σανδαλοξυλο μαζι. Πισω απο ενα λουλουδατο παραπετασμα στεκοταν και τραγουδουσε μια μορφη με τα μαλλια δεμενα στο κεφαλι!

Οι ιαπωνας επεσε σε υπαρξιακο σοκ. Κοιταξε γυρω του σαν χαμενος. Τι ηταν ετουτο; θα αναρωτιοταν αν δεν ηταν εντελως ζωον. Σε ενα ασημενιο τσιγκελι κρεμοταν ενα ρουχο. Ο ιαπωνας το επιασε στα χερια του και ξεροχυσε. Ηταν απαλο και ζεστο. Το φορεσε. Μετα ειδε στο γυαλιστερο πατωμα δυο πραματα που ταιριαζαν στα ποδια του. Τα φορεσε κι αυτα. Εκλεψε και αλλα πραματα απο εκει μεσα οπως ενα κραγιον, μια πουδρα και κατι ξυλα που τα εμπλεξε στα μαλλια του σα φρικιο του ογδοντα επειδη η ρομπα δεν ειχε τσεπες, δεν ξερω.

Η καημενη κυρια Τζεφερσον που επαιρνε το μπανιο της το 1984 στο Μπελβιλ της Μινεσοτα των Ηνωμενων Πολιτειων, ποτε δεν εμαθε τι απογινε η ρομπα και οι σαγιοναρες της. Το θεωρησε ενα απο τα ανεξηγητα της ζωης και πηγε και εφτιαξε μια μηλοπιτα χωρις να αντιληφθει ποτε τα παραξενα παιχνιδια της μοιρας και του χωροχρονου.

Ο ιαπωνας αυτος γυρισε στο χωριο του ντυμενος σαν γυναικα που μολις βγηκε απο τη ντουζιερα. Οι χωρικοι τον ειδαν και επαθαν επιληψια απο την ηδονη. Μερικοι αυτοκτονησαν ετσι για το ροκ. Και ετσι γεννηθηκε η ιαπωνικη κουλτουρα.


Το αστρολογικό ημερολόγιο της Ιαπωνίας περιέχει μήνες όπως ο Ιαγουάριος, ενώ φέτος η Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου διανύει το έτος του Γκαίυ Ουρακοτάγκου. Γνωστό προϊόν της κουλτούρας τους είναι το Bleach.


Εσωτερικοί σύνδεσμοι